Home

Czas na Moje ulubione od wielu lat słuchawki z logo Sennheiser. To jeden z potentatów w produkcji słuchawek i mikrofonów. Jego oferta w dziedzinie słuchawek jest bardzo szeroka, zarówno pod względem zakresu cenowego jak też i bogactwa rozwiązań konstrukcyjnych. Model HD 580 należy do grona bardziej ekskluzywnych i renomowanych modeli.

SENNHEISER HD580 Precision

Są to słuchawki typu otwartego – dźwięk rozchodzi się z obu stron membrany. Membrana jest wykonana z materiału o nazwie Duofol który zastosowano w tym modelu po raz pierwszy.

senn01


HD580
mimo masy wynoszącej 260 g, zapewniają najwyższy komfort użytkowania dzięki starannie wykonanym poduszkom. Są to słuchawki wokółuszne, a poduszki obejmują całe ucho, opierając się na powierzchni głowy, a nie na małżowinie. Komfort noszenia HD 580 jest doskonały – dają się słuchać bez żadnego zmęczenia przez wiele godzin, na co wpływają też z pewnością walory brzmieniowe.

senn03

Na szczególne uznanie zasługuje bardzo dobra jakość wykonania HD 580 Precision i ciekawa, tradycyjna linia wzornicza. Co do dźwięku – dla mnie doskonały, a poniżej pozwolę sobie zacytować fragmenty recenzji HD580 z wortalu HiFi:

„…HD 580 są jednym z tych niewielu urządzeń, które otwierają szerokie okno na muzykę i dźwięk. Bardzo przypominają brzmienie elektrostatyczne – dźwięk jest otwarty i przejrzysty. Cechą szczególną HD 580 jest przezroczystość. Dźwięki są swobodne i kapitalnie rozseparowane. Wszystkie składniki pasma, środek, góra brzmią analitycznie i otwarcie. Wiele zestawów głośnikowych bądź słuchawek wydobywających dużo szczegółów brzmi czasami agresywnie lub bez łagodności. W HD 580 ogromna ilość szczegółów idzie w parze z muzykalnością i przyjemnością przekazu. Żadne zestawy głośnikowe w zbliżonej klasie cenowej, nawet dwa razy droższe nie przekazują tak barwy. Dźwięki są słodkie i świetnie nasycone. Prawdę powiedziawszy nie ma zbyt wiele do krytykowania w HD 580. HD 580 dostarczyły mi wielu przyjemnych wrażeń. Jakość dźwięku jest znakomita. Jeżeli lubią Państwo tak jak ja o godzinie 1 w nocy posłuchać ulubionych nagrań, a przy tym nie budzić sąsiadów (tudzież dziecka lub współlokatora), a przy tym pożądany jest bezkompromisowy dźwięk HD 580 stanowią doskonały wybór.

senn02

Minusy – to wysoka cena, bo za tą kwotę można kupić parę mini monitorków brytyjskich. To porównanie nie ma jednak sensu. Przezroczystość i analityczność jaką oferują HD 580 są poza zasięgiem zestawów głośnikowych nawet za 2500 zł. Pierwsze wrażenia z odsłuchu to dźwięk o bogatej barwie i niesamowitej ilości szczegółów. …”

Tyle autor recenzji – ja podpisuje się pod nią obiema rekami i robie kilka fotek. Polecam ten model każdemu zwolennikowi perfekcyjnego dźwięku – warto było zapłacić.

sennheiser

One thought on “Sennheiser HD580

  1. Kilka lat temu zakupiłem HD 555. Te opisane tu też były na półce. Zrobiłem odsłuch i było cudnie, jednak cena mnie poraziła. Nie byłem jeszcze gotowy na taki strzał. Kupiłem właśnie HD 555 – przet te 4 lata porządnie je „wygrzałem” i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony.

Skomentuj

